Sunday, July 11, 2010

One Utama nature beauty

So yesterday lepas tengok Eclipse, kami pun jalan-jalanlah dalam One Utama tu.
Selalunya jalan dalam mall tapi semalam macamana ntah keluar ke luar bangunan One Utama tu tapi still dalam compound One Utama.

So here's a few pictures I shot of pokok bunga kiambang (water lily). This pond can actually be seen from tepi jalan tempat orang selalu tunggu bas at the corner of One Utama.
So pretty....I didn't do any editing on my pics coz malas plus my netbook ni I tak boleh nak download the software. Kena pergi beli portable super multi drive dulu baru boleh download all the CD's. Buat sementara waktu ni tak desperate lagi, so akan tunggu sampai ada duit lebih. It will cost me another RM200 for that thing. Nantilah...

So enjoy the pics peep...love you all. Happy Sunday.

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin