Saturday, August 8, 2009

Lamb and more lamb


Semalam lepak with my friends for almost 3 jam. Rasa macam sekejap sangat. Especially when you're mocking and making jokes at each other rasa macam time flies so fast.

The lamb was fantastic. Thanks to one our friend who owns the restaurant. Kalau any of you pergi Sunway Pyramid, pergilah makan kat *Tar-bush* (kang kalau kawan-kawan I google kang seganlah I kalau derang baca blog I...hehehe). Memang excellentlah makanan dia. Pergi makan kat terrace kat luar tu, the view is facing Sunway Lagoon. Kalau sapa tak tau kat mana, it's located at LG2 Marrakesh. Wahh..free promo. Ada yang kena dapat commission or free beriani lamb lagi ni =)

Hopefully Ramadhan bukak puasa we have another round of bukak puasa. More friends this round. The more the merrier. 8 orang semalam pun semalam dah kecoh semalam. Gelak tak ingat memasing.

I love reunion. Ada sapa2 nak panggil I reunion =)

2 comments:

uMmi said...

selalu pergi sunway piramid ni, coz rumah area sana, tapi tak pernah terpikir nak makan kat tarbush ni...next time leh try

Pink Mama said...

uMml, lain kali boleh try ya...promote kedai kawan tu =)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin