Thursday, June 18, 2009

Indahnya suasana petang ditepi sungai bersama tercinta

I have to praise the Terengganu government cause I find the town of Kuala Trengganu clean.
I can see myself living in Trengganu (cakap jer ya ntah2 tak sampai seminggu dah meraung nak balik KL yang penuh dengan traffic jam tu :) ) But being a seasick lover person, I can see myself there.

Here's a few pics taken at the pasar payang area.
the souk. Orang Ganu tolonglah bagitau nama souk ni ya sebab saya tak ingat

saw a couple of ladies naik bot tu semata2 untuk bergambar...so cute


me two babies, I have warned them not to push each other cause sungai tepi tu kan. Kang jatuh kang sapa nak pi berenang selamatkan, maknya berenang lesen L jer


I find it so serene


me and the loves of mylife


still us waiting for their granny and aunty to finish their shopping spree


love this pic





Yah....nak makan durian :) Ada orang jual durian tapi Ayah tak nak belikan...

that's how the pasar looks like

2 comments:

mslvoe said...

cantik yea bangunan tu. sha xpnh pegi terengganu.

Pink Mama said...

cantik Sha, nanti ajaklah hubby pergi honeymoon :)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin