Monday, December 6, 2010

Kuala Lumpur International Motor Show

Cars....yup lots of cars.
Lots of fancy cars at KL International Motor Show.
Sabtu lepas we went to KL International Motor Show at PWTC. Ramainya manusia jangan cakaplah,I guess there's lots of car lovers out there.
Berpeluh jugaklah round satu motor show tu, nasib baiklah I put on a flat shoe kalau tak mau pengsan.

ambassador to the motorshow =P

the ticket entrance price. Kalau satu family meaning parents with small kids baik ambik package family tu yang RM40 cause you can bring in up to 5 children.
Proton, Toyota, Honda, Lexus, Kia, Hyundai, Aston Martin among yang ambik bahagian....banyak lagilah kereta on display.

Can I just show you the some of the cars. Actually I ambik banyak jugaklah gambar tapi tak bolehlah nak paste semua kat sini. Tapi part yang paling tak bestnya tengah syok-syok ambik gambar my DSLR ran out of battery, nasib baiklah ada backup...terpaksalah guna my compact camera.



Model bidan terjun =P

This car I fancy. Nak tau kereta apa...it's a Camero. Alah kereta yang boleh tukar jadi bumblebee tu =)


highlights of the event...realsize Bumblebee. Besar tu.
Actually ada kereta Batman tapi kitaorang terlepas pandang kereta tu.


untuk peminat motorsikal, they actually have motorcycle too at the motor show.
That's me beside a Harley


Imagine getting out of this car...cool rite


my boy only smile bila suruh ambik gambar dekat kereta ni kalau tak masam gila muka dia. Boys and rally cars...hmmm


motorshow mesti ada apa??
memanglah mesti ada kereta =P.....kalau ada motorshow mesti ada showroom girls. Slim, tall and slender showroom girls ni semua terus terasa gemuk dan ketot...sigh!

Ada jugak my friend yang pertikaikan kenapalah bila ada motorshow jer mesti letak showroom girls tu. That kena tanya organizers ler. But the men were happily snapping the showroom pictures like there's no tomorrow =P


Hehehe...I pun sama. Siap tercondong-condong badan nak ambik gambar dengan the tall slim showroom girl/model.

So kalau sapa-sapa yang minat kereta tu masih boleh pergi International Motor Show ni rasanya sebab it ends on 12 December kalau I tak silaplah. Please do check the website okay sebab I tak mau kang korang pergi dah habis the Motor Show pulak.


So again....Selamat Tahun Baru lovely readers.

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin