Wednesday, October 13, 2010

Lunch dan radio


Lunch saya tengahari ni Spicy Chicken McDeluxe. Ingatkan sure pedas giler ni wehh. Kena siap sedia air ni takut pedas tetapi.....
hampehhhh
sebab tak pedas langsung ikut lidah saya ler.

Ntah tak cukup pepper kot. Kalau kasi pedas lagi mau lagi malatopppp!

Nampak tak radio JVC kat belakang tu?
Ya....tu radio saya kat ofis. Penghibur hati yang lara.
Seronok buat keje sambil dengar lagu. Kadang-kadang dengar celoteh DJ dengan pendengar. Selalunya Hot FMlah sebab suka dengar Farah, Faizal dengan AG merapu.
Tapi ada story balik radio murah ku ni. Lama dah beli radio ni rasanya 5-6 tahun ada dah kot.
Beli kat Best kat KLCC. Regenya tak ingat dahlah tapi dalam RM100 lebih jer.

Elok sampai opis bukak kotak...semangatkan nak dengar radio baru. Sekali kena kutuklah dengan Economist saya masa tu..."eee...why u buy this radio. If it was me I dont buy this type of radio"

Allllllooooo.....ekau tu Economist, gaji belas2 silap2 puluh ribukan. Mampulah nak beli radio mahal-mahal. Gaji aku ni berapa sen sangatlah. Lagi pun nak beli radio 'sanggih-sanggih' macam Bose tu nak buat apa kejadahnya pun kat opis ni. Silap2 kena kebas nanti dengan orang. Bose kasi pakai kat rumahlah. Ni lah nasib insan kerdilkan....kita ni macam cikai jer dibuatnya ;)

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin