Sunday, August 29, 2010

Happy Birthday my dear friend

Yesterday was my bff birthday. Susah nak jumpa perempuan ni lately sebab masing-masing busy giler memanjang.

Kalau call pun selalu tak dapat sembang lama sebab ada jer yang mengganggu either talipon akan berbunyi atau ada jer orang yang datang jumpa.

On her birthday, I wish her all the happiness in the world. Semoga dimurahkan rezeki untuk membesarkan anak-anak dia. Selepas pemergian arwah suaminya, she's one strong lady.

I can still remember hari-hari derang dating ( I was there tukang kacau orang dating). Tukang teman bergayut kat public phone dalam gelap dengan penuh nyamuk.

I wasn't there on their wedding there cause I was thousands miles away but I was so happy for them.

The day that she told me that their whole family was supposed to moved to Qatar (was it?) tapi arwah meninggal sebelum mereka sekeluarga sepatutnya ikut.

The day that she told me that he was gone. *Sebak*

Arwah seorang lelaki yang baik. I hope one day kawan, I hope you'll meet another soulmate.


I wish all the best in the world for you mak Hajjah.

Happy Birthday.




<><><><>
<>
<><><><>

nak hadiah kena keluar makan dengan aku. 10 minit jumpa kat A&W
nak claim hadiah tak kira ahh =P




2 comments:

Si Hitam Manis said...

i love this lady... yea.. betul she is a very strong person.

Pink Mama said...

She is =)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin